Gelap

ROBLOX just called me.. (ends bad)

NicsterV
Subscribe
Ditonton 968 324
90% 14 846 1 503

ROBLOX just called me.. (ends bad)
All songs by Kevin Macleod.
Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0
creativecommons.org/licenses/by/3.0/

Game

Dipublikasikan tanggal

 

20 Nov 2018

roblox

Bagikan:

Bagi:

Unduh video:

Memuat link.....

Tambahkan:

Daftar putar saya
Lihat nanti
Komentar 7 950
Alfredas Ivoska
Alfredas Ivoska 2 jam yang lalu
roblox
Alfredas Ivoska
Alfredas Ivoska 2 jam yang lalu
he is not real
Vee Cohens
Vee Cohens 6 jam yang lalu
David Baszucki is like in his 40s Or 50s I forgot
Xgamer Gameing
Xgamer Gameing 18 jam yang lalu
Same thing with mrtop5 just roblox not epic games
Citygrafixfilms
Citygrafixfilms 23 jam yang lalu
nic are you mrtop 5 you sound like and you use the same yellow words like him
The Player
The Player Hari Yang lalu
He sounds like Rid brother of Nic Jajajaja Read more
Mystical Hi
Mystical Hi Hari Yang lalu
Wow he sounds like a kid. like a 10 or 9 year old
Ethan Mutti
Ethan Mutti Hari Yang lalu
OMG C00LKID FRIEND REQUEST'S NIC!
Sailor Galaxy
Sailor Galaxy Hari Yang lalu
9:26 i thought she was gang say roblox is my dad or something :P
Ice-builder s
Ice-builder s Hari Yang lalu
It sounds a kid
Bisebise 10
Bisebise 10 Hari Yang lalu
You seem like mr top 5
David Frazier
David Frazier 2 hari yang lalu
XD
David Frazier
David Frazier 2 hari yang lalu
He trying to make his voice deep
Mr.Quackers
Mr.Quackers 2 hari yang lalu
What if it is a Devs child XD
GeneratedGamer Pizzabird
GeneratedGamer Pizzabird 2 hari yang lalu
Every like I will add a ❀
calebscoolminecraft carterscoolminecraft
Did anyone see someone jacking on his game
Gloria Icasa
Gloria Icasa 2 hari yang lalu
That is not roblox is just a kid
FantirPlayz YT
FantirPlayz YT 2 hari yang lalu
is that u mrtop 5
ESTHelp
ESTHelp 3 hari yang lalu
5:11 who are you talkin?
Naruto Tv
Naruto Tv 3 hari yang lalu
Roblox is not a kid
Zelidia PlayzRoblox
Zelidia PlayzRoblox 3 hari yang lalu
Haha! That is just way too funnyπŸ˜‚πŸ’€
Callmecrazy22 77
Callmecrazy22 77 3 hari yang lalu
He’s 10 XD
Heavens Devil
Heavens Devil 4 hari yang lalu
For every Like i Will add the Potato Emoji (πŸ₯”) πŸ₯”
Beth Haller
Beth Haller 4 hari yang lalu
What is yo user
G Denaro
G Denaro 4 hari yang lalu
I’m watching in 2019?
Ninja Gaming
Ninja Gaming 5 hari yang lalu
that's bad
gamer friends
gamer friends 5 hari yang lalu
He is mrtop5
Roblox Gamer
Roblox Gamer 5 hari yang lalu
pls accept me i sent you a friend request my name is Roblox_owner900
Alexander Audia
Alexander Audia 5 hari yang lalu
It's a kid lol
DerekTheReaper
DerekTheReaper 5 hari yang lalu
Cat: meow meow Dog: woof woof People: hi hi Retarts: 2019? 2019? More retarts: I wil add a β€œsomething” every like
Smol Avacado
Smol Avacado 6 hari yang lalu
He sounds like he's 9 or 10
Smol Avacado
Smol Avacado 6 hari yang lalu
She*
Comic Sans
Comic Sans 6 hari yang lalu
Hello
Kalei Vences
Kalei Vences 6 hari yang lalu
Hi
Claire playz!
Claire playz! 6 hari yang lalu
xdddddddd its a good one
Trevor Warren
Trevor Warren 6 hari yang lalu
He not top5 nic
Brody Pug grug
Brody Pug grug 7 hari yang lalu
Mrto5
Brody Pug grug
Brody Pug grug 7 hari yang lalu
Are u mistertop5
smarmydarlingable
smarmydarlingable 7 hari yang lalu
I'm a girl too Btw can you friend me on ROBLOX My name is HeyDOLLY123456S
Wolfychu Fans
Wolfychu Fans 7 hari yang lalu
953,995 views? 14k likes? Wut?
陸恩瑋LUKE YAN WAI
is it Discord?
omar reyes
omar reyes 7 hari yang lalu
Hi pls if u like dog like this cuz my dog is ded:(
AnimeGamerPlayz Roblox
AnimeGamerPlayz Roblox 7 hari yang lalu
he sounds like a kid
Furry Animations
Furry Animations 7 hari yang lalu
Your IQ πŸ‘‡
ccpyoung
ccpyoung 8 hari yang lalu
Roblox told me to tell you they don't like you making videos on ID-vid and if you make any more you will be banded from Roblox for five years I'm not by the way I'm not kidding
Lucrecia Arreguin
Lucrecia Arreguin 8 hari yang lalu
OMG
itsavagejake 9
itsavagejake 9 8 hari yang lalu
BRUH ITS SWORD
Mayanaise !!!
Mayanaise !!! 8 hari yang lalu
Is it just me cuz I hate that people say roblox is boy and here is proof so boom lol
Robert Whitby
Robert Whitby 8 hari yang lalu
why does a kid own Roblox he probably tried to make him to look like roblox LOL HE SAYS PRANKED
FIN 33
FIN 33 9 hari yang lalu
You Do Amin Abuse.
Rayyan the awesome gamer Qush
Hi nic
Tansy Liew
Tansy Liew 9 hari yang lalu
OK so if you press show replies at my emoji comment it will say some stuff and I got Roblox's permission to bann her I ma so sorry but it's bad to impersonat someone
Tansy Liew
Tansy Liew 9 hari yang lalu
πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜€πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜
Tansy Liew
Tansy Liew 9 hari yang lalu
My ROBLOX USER IS RobloxDevBrandon and yes I have the administrator badge I am an admin and I will really bann this guy or girl but I need Roblox's permission
DarK Raptor
DarK Raptor 9 hari yang lalu
Ok this video is just bull shit
Liam Jacy
Liam Jacy 9 hari yang lalu
It might be sword
Lindsay Weaver
Lindsay Weaver 10 hari yang lalu
This is a ligit kid
Da Gucci Kid
Da Gucci Kid 10 hari yang lalu
2mill
jessie hart
jessie hart 11 hari yang lalu
Mr top 5???
david maxim boss
david maxim boss 11 hari yang lalu
It a scammer
Ervan Cahyono
Ervan Cahyono 11 hari yang lalu
Is this shadical?!!
Victor Mendoza
Victor Mendoza 11 hari yang lalu
Roblox voice
Victor Mendoza
Victor Mendoza 11 hari yang lalu
Hes a kid
Mystic
Mystic 12 hari yang lalu
MrTop5
Tony Sav
Tony Sav 12 hari yang lalu
lmao its so funny nice nick
CayoteCayote .
CayoteCayote . 12 hari yang lalu
If roblox is watching this,he might banned the kid for pretending to be him
Flashjohn2112
Flashjohn2112 12 hari yang lalu
Hi mr. top 5
Kaiden Animations
Kaiden Animations 12 hari yang lalu
Nick
Kaiden Animations
Kaiden Animations 12 hari yang lalu
Nock
Kaiden Animations
Kaiden Animations 12 hari yang lalu
Mr top 5
Rohmlly Rohmlly
Rohmlly Rohmlly 13 hari yang lalu
the voice is a kid
droool1 ack
droool1 ack 13 hari yang lalu
You sound like mrtop5
Deckergaming studio
Deckergaming studio 13 hari yang lalu
can i have 100 robux please? add me in discord
DuhItz YaGirl
DuhItz YaGirl 14 hari yang lalu
whats your discord
Norma Bonazzo
Norma Bonazzo 14 hari yang lalu
I will drop a 😎 for every like
Daisy Hoang
Daisy Hoang 14 hari yang lalu
It’s the guy that said that he is your β€œlost long twin brother”-.-
Connor Vn
Connor Vn 14 hari yang lalu
Give me ur dominus if u dont i will hack in ur roblox account and ( RIP) 😈😈😈
Game Test
Game Test 14 hari yang lalu
Funny Stupid KIDDDD
david Estanislao
david Estanislao 14 hari yang lalu
Hi mr top 5
Demon Cat_Ex
Demon Cat_Ex 14 hari yang lalu
Dude that's a kid
Hanun & Halwa Channel
Hanun & Halwa Channel 14 hari yang lalu
That's a kid.
Adrian Gil
Adrian Gil 14 hari yang lalu
You sound like mrtop5
the zombie mama
the zombie mama 14 hari yang lalu
hes a kid
Raiyan Raahil
Raiyan Raahil 14 hari yang lalu
Give him some robux or he will hack your account this same thing happened to zephplays
iiVxlid RBLX
iiVxlid RBLX 15 hari yang lalu
Umm.. Why are you sharing her identity? I don't think that's cool.
Doge Xdope
Doge Xdope 15 hari yang lalu
If roblox banned u then I’m quiting roblox
Xxbaby Chanxx
Xxbaby Chanxx 15 hari yang lalu
I’ll add a πŸ’–every like ( remind me if I get more likes) πŸ’–
Wowzas
Wowzas 15 hari yang lalu
ITS A KID
Ais animasi
Ais animasi 15 hari yang lalu
Wow πŸ˜€πŸ€”πŸ€¨?
Kenny Lew
Kenny Lew 15 hari yang lalu
its more scary if its ID-vid
Stan Gira
Stan Gira 15 hari yang lalu
;o but ta girl part ;oo
Stan Gira
Stan Gira 15 hari yang lalu
But you can tell that this is like a 7 year old kid ;o
Game Time
Game Time 15 hari yang lalu
Are u me top 5
Jaxoncaplegamer ROBLOX logo
Jaxoncaplegamer ROBLOX logo 15 hari yang lalu
Promise me nick I’m not the one TRUST ME that’s not my voice
Sara Animation Productions
Yeah that's *DEFITNETLY* not sarcasm
Jaxoncaplegamer ROBLOX logo
Jaxoncaplegamer ROBLOX logo 15 hari yang lalu
Why did he copy my picture...WHY THE HECK
Ultrapanda M
Ultrapanda M 5 hari yang lalu
Jaxoncaplegamer ROBLOX lo
Jaxoncaplegamer ROBLOX logo
Oh...
DarK Raptor
DarK Raptor 9 hari yang lalu
I think it’s funny
Jaxoncaplegamer ROBLOX logo
Jaxoncaplegamer ROBLOX logo 13 hari yang lalu
Do you really think that’s funny πŸ˜‘
Joshua Curtis
Joshua Curtis 16 hari yang lalu
I will add a 🐣 for every like I get!
Diamond Blox Creeper
Diamond Blox Creeper 16 hari yang lalu
I am in 2019
DJDani Cat01
DJDani Cat01 16 hari yang lalu
A girl that have a voice of a boy!!?!?! XD
Tea Cup Gacha
Tea Cup Gacha 16 hari yang lalu
He is a teen who just wants to get banned himself
Robert Mills
Robert Mills 16 hari yang lalu
OMG OMG LOL LOL πŸ˜‚
Sikandar Baiqra
Sikandar Baiqra 16 hari yang lalu
Ummmm Its Pretty Obvious Because He Sounds Like a β€œKid” Sooo Yep.
Cinema Gaming
Cinema Gaming 16 hari yang lalu
I think you are MrTop5
Berikutnya
Guess The CORRECT LOGO Challenge
11:02
5 Creepiest Roblox Items Ever
10:03
Jump Force Review
5:46
Ditonton 883 511