Gelap

Do This In Memory Of Me // Something Scary | Snarled

SNARLED
Subscribe
Ditonton 828 257
98% 30 418 360

The extended version of this episode has 4 more stories! Listen for free on Apple Podcasts, or your favorite podcasting app:
Apple Podcasts: bit.ly/SomethingScaryPodcast
Google & Android: bit.ly/SomethingScaryGooglePod
Spotify: bit.ly/SomethingScarySpotify
Stitcher: bit.ly/SomethingScaryStitcher
Castbox: castbox.fm/x/ThpP
In this episode, Sapphire takes you to a church in Mexico, where something mysterious happens...
Send Us Your Scary Stories at: SomethingScary@snarled.com
Follow Sapphire
Twitch: www.twitch.tv/sapphiresandalo
ID-vid: id-vid.com/u-sapphiresandalo
Facebook: facebook.com/sapphiresandalo.official
Twitter: twitter.com/awkwardsapphire
Instagram: instagram.com/awkwardsapphire
Website: www.sapphiresandalo.com
GET YOUR SNARLED & SLAYTRIX MERCH HERE:
teespring.com/stores/snarled
Follow us EVERYWHERE
facebook.com/watchsomethingscary/
facebook.com/getsnarled/
instagram.com/wearesnarled/
twitter.com/wearesnarled
Check out our other series!!!
bit.ly/SomethingScary
bit.ly/Dark5WithRachel
bit.ly/RadArtWithBethBeRad
bit.ly/SnarledVlogs
bit.ly/FMLLiveStream
bit.ly/MonsterBrain
bit.ly/ScarySymptoms

Hiburan

Dipublikasikan tanggal

 

6 Nov 2018

snarledhalloweenscary storiesanimationsapphireparanormalsupernaturalghost storiesare you afraid of the darkgoosebumpscreepypastachillsurban legendsfolklorehorrornosleepmexicomexican ghost storypozolemexicanlatinala lloronacatholicismchurchtransubstantiationreligionmasseucharistbody of christblood of christjesushost

Bagikan:

Bagi:

Unduh video:

Memuat link.....

Tambahkan:

Daftar putar saya
Lihat nanti
Komentar 4 968
cool teens
cool teens 2 jam yang lalu
Trust me I love you and yes you are my favorite ID-vidr but it's po - Sol - eh not pizola
Eloiza Rodriguez
Eloiza Rodriguez 3 jam yang lalu
Is that true
I make sandwiches
I make sandwiches 6 jam yang lalu
2:00 when the dramatic girl gets asked by her mom "What did u have for lunch today?"
Michael Morant
Michael Morant 6 jam yang lalu
I love this because I am catholic and there is nothing supernatural about this story so creepy
Kim Taehyung
Kim Taehyung 7 jam yang lalu
ARE YOU A FILIPINO?
Eduardo Rodriguez
Eduardo Rodriguez 8 jam yang lalu
Wow my name is Eduardo
Tanski Kana and Oxine
Tanski Kana and Oxine 9 jam yang lalu
Intensely says : Links are down below.
Galaxy Animations
Galaxy Animations 11 jam yang lalu
Why makes the music and the amazing voice sooooo creepy
Roblox Wolfie
Roblox Wolfie 18 jam yang lalu
Next time someone asks why I’m an atheist I will tell them this story 😂
Katherine Petrova
Katherine Petrova 21 jam yang lalu
I didn't understand Someone please explain
ËpïćMãddÿ xX
ËpïćMãddÿ xX 23 jam yang lalu
HA! I don’t need to sleep!
Marc Lawson
Marc Lawson Hari Yang lalu
so why was Sophia's pizzoli so good? C'mon now. That was the driving conflict behind the story. "God's love" did not address it. This was an anticlimax cheap ending.
Rylvox
Rylvox Hari Yang lalu
Whats a pozole?
xXWisp TidesXx
xXWisp TidesXx Hari Yang lalu
**Continues to cromch on food** This is fInE... cOmPleTeLy FiNe! ;"""""D
Quỳnh Mai Jinie
Quỳnh Mai Jinie Hari Yang lalu
The guy did this in memories of her. That means she used human for the dishes and her husband just followed it?
Quỳnh Mai Jinie
Quỳnh Mai Jinie Hari Yang lalu
Is pozole a traditional Mexican food?
CHIP chump
CHIP chump Hari Yang lalu
You see your wife isnt jesus First of all She's not a boy Second She's not brought by the holy spirit So yeah your naive And a horable husband
WithoutFood WhatIsLife
WithoutFood WhatIsLife Hari Yang lalu
The people who disliked the video were the people who ate the human soup.... Plus the haters
Sadie Maher
Sadie Maher Hari Yang lalu
Uh......what in the living hell was that.............ew
second acc
second acc Hari Yang lalu
What's y'all thoughts on this ? My thoughts: *tF*
Diamond Graham
Diamond Graham Hari Yang lalu
Scary 👻💀☠️👹👺👿😱😨😰😥😓thanks for making this fun video bye 😅😂😀😃😄🤣😁☺️😆😊
Zane Andrew
Zane Andrew Hari Yang lalu
And one guy be like this taste really good lol
Zane Andrew
Zane Andrew Hari Yang lalu
Love you videos 👍👍👍 keep up the good job
luhh_maraa
luhh_maraa Hari Yang lalu
Like this
Arinna Brigges
Arinna Brigges Hari Yang lalu
HE KILLED HER
Melody Asia
Melody Asia Hari Yang lalu
Jk
Melody Asia
Melody Asia Hari Yang lalu
What is this?!?
Corey Animations
Corey Animations Hari Yang lalu
I’m Christian but not catholic.
Marigrace Payumo
Marigrace Payumo Hari Yang lalu
I’m a catholic it’s Sunday and...Im creeped out
bts x letti
bts x letti Hari Yang lalu
who is reading this to not get scared
Quỳnh Mai Jinie
Quỳnh Mai Jinie Hari Yang lalu
Me
Grace EllenX
Grace EllenX Hari Yang lalu
I don't get it. What was the thumb??
AG FAMS
AG FAMS Hari Yang lalu
Wweeeiiirrdd
Inky Daisy
Inky Daisy 2 hari yang lalu
*POZOLE has left the chat*
NickerSnicker
NickerSnicker 2 hari yang lalu
*Cannibalism has entered the chat*
Kenny German
Kenny German 2 hari yang lalu
Said it so fast is when it scared me. Like it was a thumb went on 10x speed and terrified me.
Warm Milk
Warm Milk 2 hari yang lalu
4:44 when your teacher promised you kahoot but you got quizlet
AlphaZ Swirlyremix Studios!
Video : "Feed your wife to people...in the name of god,His son, and the holy spirit" God & jesus : i thought we teached you better than that....... Me : *Faceplam*
Tiffany Sakamaki
Tiffany Sakamaki 2 hari yang lalu
This is fake cuz ain't nobody eat their Pozole with a fork.
jeffery kusi
jeffery kusi 2 hari yang lalu
Wtf this is so messed up jeeeeeesus Christ pray to God peeps
DreezyKaeYT_
DreezyKaeYT_ 2 hari yang lalu
I hear this every Thursday....
de la Luz T.V. De La Luz
de la Luz T.V. De La Luz 2 hari yang lalu
👍🏻I like my own comment yay *crys* I am lonely👍🏻
Ashley M10
Ashley M10 2 hari yang lalu
*wEnDy'S cHiLlI FiNgEr*
Noodlezz
Noodlezz 2 hari yang lalu
As both a catholic and a mexican, yikes dude
Leah's Songs
Leah's Songs 2 hari yang lalu
It was funny how when I was watching this I was eating posole ._.
Tehya Lmao
Tehya Lmao 2 hari yang lalu
This must be why my parents tell me that Catholic churches are kinda weird lol
Wolf Terra
Wolf Terra 2 hari yang lalu
*JESUS has left the chat* *GOD has left the chat* *LUCIFER has left the chat* *CANNIBALS has entered the chat*
esther bowman
esther bowman 2 hari yang lalu
Hi
bobandtraci
bobandtraci 2 hari yang lalu
☠️
BTS ARMY
BTS ARMY 2 hari yang lalu
I thought she said japotlay
Thunder Jolt
Thunder Jolt 2 hari yang lalu
Me: oh damn a god damn finger
Chary Melindo
Chary Melindo 2 hari yang lalu
2:37 Peter Griffin:aww he said he said
PsychoXX🥀
PsychoXX🥀 2 hari yang lalu
*HOOMAN CANIBALISM*
stresseddepressedandneedarest
the food is dead people edit: knew it
Jamie Walker
Jamie Walker 3 hari yang lalu
Jesus is awesome
Bill Gates
Bill Gates 3 hari yang lalu
Hey im saphire😁Wanna hear somthing scary👿
Michelle phan
Michelle phan 3 hari yang lalu
do a ghost guide about soap sally
Brandon Davis
Brandon Davis 3 hari yang lalu
Sapphire: wanna hear something scary Santa: yes Sapphire: we ate all the cookies Santa: ho yo holy shit that's creepy
VioletFoxstar1 2 3
VioletFoxstar1 2 3 3 hari yang lalu
3:02 I still think lupe looks creepy I think that face is gonna give me nightmares
Jazmine Combe
Jazmine Combe 3 hari yang lalu
Pause your video and go to 1:39
Octivia
Octivia 3 hari yang lalu
She sounded so depressed in the intro
Red Pineapple S
Red Pineapple S 3 hari yang lalu
I still don’t understand why the soap or chili or whatever why it tasted so good in the story at first it was great then right before the day she died the stuff tasted BETTER? How...I must...know...HOWWWWW
Angela R.
Angela R. 3 hari yang lalu
One way to get people out of a religion
Dust's Animal Jam Guide
Dust's Animal Jam Guide 3 hari yang lalu
Anyone else think there be SCPS up in here??
Amina Khandsuren
Amina Khandsuren 3 hari yang lalu
I’m I the only one who doesn’t get this story? Someone please explains this to me ;(
TITA GARCIA
TITA GARCIA 3 hari yang lalu
Your videos make me feel scared
Pipu™
Pipu™ 3 hari yang lalu
I'm Catholic and I love scary stories but stories about twisted Church stuff...😰 That man is insane!!!!!
doge jaws
doge jaws 4 hari yang lalu
Who thought these were fake, than realize... they’re hella real
Jack the jester
Jack the jester 4 hari yang lalu
When she said the pozole tasted different.. Thats where i knew..
Ariana Moss
Ariana Moss 4 hari yang lalu
Sorry but it's been bothering me the entire video... *it's pronounced po-so-lay*
ItsMeMia Vlogs
ItsMeMia Vlogs 4 hari yang lalu
Bruh ESPINOZA is my last name..... ummmmm
heyoH AN
heyoH AN 4 hari yang lalu
Can you translate Vietnamese subtitles for us?
doobi lobster
doobi lobster 4 hari yang lalu
*when you become older than Sapphire* THE TABLES HAVE TURNED
Shannon S
Shannon S 4 hari yang lalu
Me: Knows what the mystery of faith is, since I'm a Catholic Christian Sapphire: Pozole is a red stew Me: o h n o
Melbells
Melbells 4 hari yang lalu
interesting fact for ppl who have never eaten human before: human flesh is stringy and is bad for oral health. edit: as long as its cooked right and doesnt belong to a damn corpse. it must be worse coming from a corpse.
Elijah and The melted eye
Elijah and The melted eye 4 hari yang lalu
Edwardo? More like Edwierdo
Annabelle The Dream__Dork
Annabelle The Dream__Dork 4 hari yang lalu
Uhhhh what the- what did I just watch
Good Times
Good Times 4 hari yang lalu
☹️🤢
Sarah Røheel
Sarah Røheel 4 hari yang lalu
"hi oddings" "It's Your Auntie Sapphire"
Leona Lindmark Helland
Leona Lindmark Helland 4 hari yang lalu
YES JESUS HELP MEH THIS IS CREEPING ME OUT!!
Demi Rodrigues
Demi Rodrigues 4 hari yang lalu
I hate how she pronounces pozole it’s pronounced (Po-sol-e) not (Po-zol-e)
Sienna Kotze
Sienna Kotze 4 hari yang lalu
no
Secret Shooter
Secret Shooter 4 hari yang lalu
When I saw the thumbnail of the vid I thought of the Story of when the priest was showing the bread it suddenly turned into actual flesh and the wine turned into actual wine and it is now considered a miracle, I know this bc im Christian and this story was from like 200 years ago I think but it is weird
Princess Faith
Princess Faith 4 hari yang lalu
*Howw?? MY NICKNAME IS (-FAITH-) MY FULL NAME IS (PRINCESS **-FAITH-** NICOLAS) id ont wanna say my last name.* *its just....* *NAH NVM*
Kakashi TfueVlogs
Kakashi TfueVlogs 5 hari yang lalu
Okay so it took me awhile to get this but this is how I think of it, Eduardo really loved his wife and basically kinda WORSHIPPED her and like in the beginning where the priest turns the bread and wine into jesus blood and body to be closer to him, that's what Eduardo thought he thought of his wife like god, so when she died he fed her body to them so they could be closer to her.........idk if this makes any sense, but I tried my best to explain in the most simplest form
Supreme Justice
Supreme Justice 5 hari yang lalu
I want that pazole or pozole thing but the first one not the FREAKIN BODY OF LUPEI
haylo erickson
haylo erickson 5 hari yang lalu
Hello i want to tell you a story text me on my profile
Jbug Puppies
Jbug Puppies 5 hari yang lalu
that's soooooo gross
Barbara Monte
Barbara Monte 5 hari yang lalu
Posole not pozole.-. Like pa-sol-a
Cptcrazy 345
Cptcrazy 345 5 hari yang lalu
Rip Lupè ;-;
JayFeather
JayFeather 5 hari yang lalu
Wait so he killed his wife, chopped her up and turned her unto stew because he thought it would bring them close together!!!!?????
John Marston
John Marston 5 hari yang lalu
So Catholics do this imma leave this religion and join Judaism
xMad _Piex
xMad _Piex 5 hari yang lalu
I saw the thumbnail and i thought it was a unfinish character like the "hostia" was the head hahaha
Parvana KARIMI
Parvana KARIMI 6 hari yang lalu
Weird..........
Archdemon 76
Archdemon 76 6 hari yang lalu
Dude wtf is she saying at the very beginning of the videos now?
imunderyourbed
imunderyourbed 6 hari yang lalu
This reminds me of the rain
Helen Gamboa Chan
Helen Gamboa Chan 6 hari yang lalu
I love your work so scary and I love scary stuff
Myles Carson
Myles Carson 6 hari yang lalu
Communion. What an interesting event in Church.
Lina Duran
Lina Duran 6 hari yang lalu
I think I go to that church
That one Crocodile
That one Crocodile 6 hari yang lalu
*I would vomit*
Esme Espinoza
Esme Espinoza 6 hari yang lalu
Omg Espinoza is my last name 😟🙁🥺🤯
Berikutnya
Our Cats :3
Hari Yang lalu
DID THE TEACHER DO IT?!
18 jam yang lalu